FROM THE MESS TO THE MASSES

 Gold, Prints, Leather and Studs...

In the hands of  stylists Anna Trevelyan & Brandon Maxwell  and under the  fashion direction of  'moda' megaforce Nichola Formichetti.  VintageVersace comes to life.

En las manos de los stylists Anna Trevelyan y Brandon Maxwell y bajo la dirección de Nichola Formichetti. Versace  y sus disenos vintage vuelven a la vida.



In the hands of H&M and it's collaborations with the best of high fashion, Vintage Versace comes to all of us. In what will be a collection  of  modernized 'Iconic'  pieces, the collection will hit stores perfectly on time  for this year holidays season.

En las manos de H&M y sus colaboraciones con los mejores de la alta moda,  El Versace de antaño  llega a  todos nosotros. En lo que va a ser una colección de piezas  'icónicas' modernizadas , la colección llegará a las tiendas  a tiempo para la temporada de festividades de fin de año.

 " she (Lady Gaga)  looked embalmed in the black Versace harness (apparently from Gianni Versace’s final collection), and I don’t know why Donatella Versace said she was honored by Gaga’s selection, unless, of course, she thought she had to say something nice about the superstar. But a D.O.A. video doesn’t help the House of Versace. Be choosier, Ms. Versace"...  This is an extract from  June 17, 2011.  Kathy Horyn's  New York Times 'On the runway' article entitled "Just the Essentials".

Now Ms. Horyn you and me, all know why Ms. Versace was so honored by Gaga's dress selection. Ms. Versace even wore her (mass production) Gaga modernized iconic dress version of black leather and studs at her closure appereance during the Versace menswear show in Milan, as a preview of what is to come. Personally it doesn't seem as exciting as H&M previous collaboration with Lanvin, but I would have to desagree with Ms. Horyn this time: Ms. Versace chose very well, none the less, the most influential singer of these days, to promote a whole Versace collection for the masses.  At the end to put the Versace name on affordable racks and on everyones lips might help the House of Versace. "There is not such thing as bad publicity" Ms. Horing.

"...ella (Lady Gaga) parecía embalsamada en el negro  arnés Versace (aparentemente de la colección final de Gianni Versace), y yo no sé por qué Donatella Versace dijo que se sentía honrada por la selección de Lady Gaga, a menos que, por supuesto, pensó que tenía que decir algo bueno de la superestrella. Sin embargo, un video D.O.A. no ayuda a la Casa de Versace. Sea más selectiva, Sra. Versace "... Este es un extracto del articulo por por Kathy Horyn del The New York Times  y  “On the Runway" artículo titulado "Sólo lo esencial ". publicado el 17 de junio de 2011.
Ahora la Sra. Horyn ustedes y yo. Todos, sabemos por qué la Sra. Versace se sintió tan horrada por la selección del vestido de Lady Gaga. La Sra. Versace uso su en su cierre durante la presentación de moda masculina de Versace en Milán, la versión modernizada  (y de producción masiva) delicónico” vestido de cuero negro y tachuelas en que Gaga uso en su video, como un adelanto de lo que está por venir. Personalmente no me parece tan emocionante como la colaboración anterior  de H&M con Lanvin, pero tengo que entrar en desacuerdo con con la Sra. Horyn en esto: La Sra. Versace eligió muy bien, nada menos que la cantante más influyente de estos días para promover una colección de Versace  para las masas. Al final,  poner el nombre de Versace en bastidores asequibles y en boca de todos puede ayudar mucho a la Casa de Versace. "No hay tal cosa como la mala publicidad" Sra. Horing.


Read M. Horyn's "Just the Essentials" HERE

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